Εξαιρετικό. Παρθένο. (Ναι. Καλά.)
31.10.2009 - 6:31:44 PM 
Δεν ξέρω αν πήρατε χαμπάρι την πιο πρόσφατη τηλεοπτική διαφήμιση ελαιόλαδου που βάζει τελείες σχεδόν σε κάθε λέξη, λες και είναι τίτλοι δίσκων των Pet Shop Boys. (Μάλλον θα την έχετε πάρει χαμπάρι πολύ πριν από μένα, γιατί εγώ στην τηλεόραση βλέπω μόνο Ελληνοφρένεια και μπάλα, οπότε.)

Στη συγκεκριμένη λοιπόν διαφήμιση, το λάδι διαφημίζεται ως

Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο

Δεδομένου ότι το Virgin Olive Oil και το Extra Virgin Olive Oil είναι δύο επίσημοι όροι που σημαίνουν διαφορετικά λάδια, υποψιάζομαι ότι οι άνθρωποι κάνανε ένα λάδι που ήταν μεν Παρθένο, αλλά όχι Εξαιρετικά Παρθένο, και ο διαφημιστής τους είπε No problem, man! Αντί για Εξαιρετικά Παρθένο, θα το πούμε... Εξαιρετικό Παρθένο, και δεν μπορεί κανείς να μας πει τίποτε. 

Μάλλον νομίζουνε ότι είμαστε από χωριό. 



ΥΓ. Αυτό μου θύμισε ένα καρτούν που είχα δει πριν από χρόνια. Έχουν τελικά μεγάλη σημασία οι προσδιορισμοί, επίθετα και επιρρήματα, καθώς και το συντακτικό: τι προσδιορίζουν; Τη σούπα ή το κοτόπουλο; Το λάδι ή την παρθενία του;





 Permalink 
« Homefood
Αρχείο
Δημοφιλή
› 
Χειλάκι πετροκέρασο
› 
Ο Σίλβιο κι εγώ
› 
How Big Is Julia?
› 
Ο Στηβ Τζομπς κι εγώ
› 
Μια κακή συνήθεια
© ΙΣΤΟΣ 2025
Γιάννης Βαρβάκης
Γεννήθηκε ως Ιωάννης Λεοντίδης στα Ψαρά γύρω στα 1745. Πέθανε στη Ζάκυνθο στα 1825. Έκτοτε, επιστρέφει όποτε το εθνικό συμφέρον το επιτάσσει.
« Bloggers